Home Special Shortlease auto Shortlease bedrijfswagen Prive shortlease Lease Over shortlease Expats schipholservice Over ons Veelgestelde vragen Autotelematica Fleetmanagement Contact Blogs Klantenvertellen
Volg ons:

Wat te doen bij pech, schade of diefstal

Wij zorgen dat u snel weer op weg bent.

Veiligheidstips

  • Wanneer er gewonden zijn, verleen dan eerste hulp of bel 112.
  • Breng jezelf en de andere partij in veiligheid.
  • Blijf rustig en vriendelijk.
  • Indien mogelijk rij dan naar de dichtstbijzijnde veilige plek.
  • Indien dit niet kan zet dan je gevarendriehoek neer en zet de knipperlichten aan. Bel, zodat het voertuig kan worden weggesleept.
  • Let op dat in sommige landen de betrokken voertuigen niet mogen worden verplaatst totdat de politie is gearriveerd.
  • Op een veilige plek, zo mogelijk in de auto kan je vervolgens je schadeaangifte doen dmv het aanrijdingsformulier in de auto of via de gratis app op MobielSchadeMelden.nl

Pech

  • Bel tijdens openingstijden (maandag t/m zaterdag 8.00 - 17.30 uur) +31 (0)71 5 820 820 en buiten openingstijden +31 (0)71 524 35 39 (Eurocross Assistance).
  • Wij zullen dan direct zorgen dat je zo snel mogelijk weer op weg bent.
  • Je kan ook rechtstreeks contact opnemen met de alarmcentrale van het betreffende automerk. Je vind dit nummer in het instructie- of onderhoudsboekje in de auto.
  • Indien je strandt als gevolg van het tanken van foutieve brandstof is de huurder/bestuurder aansprakelijk voor alle kosten die hieruit voortvloeien.
  • Neem altijd de geldende verkeersregels in acht.

Schade, diefstal of vermissing

Is de auto rijdbaar:

  • Vul het schadeformulier volledig in (voor- en achterzijde). Als er een tegenpartij is moeten beiden het formulier ondertekenen.
  • Meld de schade binnen 24 uur en stuur het schadeformulier met eventuele foto's binnen 48 uur naar Huurmij, Lijnbaan 12, 2352 CK, Leiderdorp of mail naar info@huurmij.nl
  • Schakel bij twijfel altijd de politie in. In het buitenland is dit in sommige landen verplicht.

Is de auto niet meer rijdbaar:

  • Vul het schadeformulier volledig in (voor- en achterzijde). Als er een tegenpartij is moeten beiden het formulier ondertekenen.
  • Bel tijdens openingstijden (ma t/m za 8.00 - 17.30 uur) +31 (0)71 5 820 820 en buiten openingstijden +31 (0)71 524 35 39.
  • Stuur of mail het schadeformulier met eventuele foto's binnen 48 uur naar bovengenoemd adres of info@huurmij.nl.
  • Schakel bij twijfel altijd de politie in. In het buitenland is dit in sommige landen verplicht.

Is de auto gestolen of vermist:

  • Je bent verplicht een schade-aangifteformulier in te vullen en een proces-verbaal op te laten maken bij de politie.
  • Bel tijdens openingstijden (ma t/m za 8.00 - 17.30 uur) +31 (0)71 5 820 820 en buiten openingstijden +31 (0)71 524 35 39.
  • Maak foto's van de situatie en vraag getuigen naar hun gegevens.
  • Schade-aangifteformulieren en/of proces-verbaal moeten binnen 48 uur volledig ingevuld en ondertekend in het bezit van Huurmij zijn.
  • Wanneer dit niet het geval is kan dit een reden zijn voor de verzekeringsmaatschappij om te besluiten niet over te gaan tot uitbetaling. De kosten hieruit voortvloeiend zijn volledig voor rekening van de leasecontract/bestuurder.

Your browser is currently not supported

Don't worry, there is an easy fix. All you have to do is click the link below and follow the instructions.

outdatedbrowser.com